onsdag den 12. november 2014

Krims-Krans


Stærkt inspireret og i kranse-fabrikations-mood efter at have læst Fr. Flittigs kranseindlæg har jeg lavet en krans i filtret flet.


Vi er så (u)heldige at have tæt på 20 forskellige flettepil på marken fra den tidligere ejer, men det har både i Deres og i vores tid ikke været passet, så det skal først klippes ned før nye skud kan bruges til pileflet. 


Men til såen noget rodet flet synes jeg det går fint an.
I anvisningen står at der skal bruges flere pil end man lige regner med, så jeg klippede mange - troede jeg.
Der skal et ordentligt bundt til, og især fordi de pil jeg brugte egentlig ikke er lange nok, 
så heldigt der ikk er langt efter flere :)

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare lækker...fedt udseende og dejlig råt udtryk :-)

    SvarSlet