onsdag den 10. september 2014

Nye yndlingsbukser!

3 par bukser efter samme mønster, og det er ikke de sidste :P
Først et par i (fejlkøbt) bussemands-bæ-farvede alias Khaki-farvede frotté, til at prøve mønsteret af,
og da det var en succes blev der så også lige et par i jeans-blå isoli og et i stretch-denim med selvopfundne lommer.
 
Mønsteret er fra Multisnit købt ved Fjølner, og det krævede INGEN tilpasning overhovedet til Asger, og så gik det jo snildt med at producere bukser. :D
Asger er i str. 74 nu, så jeg lagde ud med et par i str. 80 efter mønsteret, men de er lige blevet syltet, da de er ALT for store, så de her er str. 70, og er aboslut ingen sag at sy :)
 
 

Jeg har tidligere syet bukser til Asger efter bogen børnetøj 0-3 år, men jeg synes de krævede meget tilretning til den lille mand, men det her mønster er jeg altså meget begejstret for, og jeg har hovedet fuld af ideer til flere - desværre nok flere end vi har behov for bukser.
(Jeg har undladt den ben-lomme, som var en del af mønsteret, da den krævede strop-stoppere, som jeg tænkte ville være irriterende for den lille gut at ligge på)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar