mandag den 28. juli 2014

Præstationsangst...

 
Asger blev døbt i maj måned. Han blev døbt i den kjole jeg og min søster også blev døbt i,
syet af min mors faster ud af min mors konfirmationskjole
(jeg elsker mellemværket).
Indenunder havde han et skørt, der tilhører min mors kusine, og som Asger var nr. 14 til blive døbt i.
 
OG... På begge dele har min mormor broderet.
ØV! for at skulle brodere ved siden af det, både broderiet og hendes smukke håndskrift.
Og derfor er det først nu det er blevet gjort, da jeg har lidt af en slags præstationsangst - tænk hvis det blev noget juks :O

Jeg har ikke min mormor længere, men det er hende, der har "lært" mig at brodere, for jeg kan ikke rigtigt endnu, men jeg øver mig :)
Og som med som meget andet jeg ikke kan, så gør jeg det bar' alligevel :P

Og her er resultatet:



Navn på kjole


Kjole


Mormors og mit broderi side om side


Skørt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar