torsdag den 3. april 2014

Hastværk er lastværk

I går aftes blev der lagt sidste hånd på værket, for i overmorgen er der udstilling på husflidsskolen.
Jeg er endelig blevet færdig med min mostpresse i sløjd, men den er altså også blevet ret god.
Det har taget (for mig) lang tid at lave, men jeg har heller ikke haft så travlt.


 
Mostpressen er lavet efter Frank Erichsens tegninger fra bogen
Det enkle liv I.

Bøgetræ fra det lokale savværk i Ørum.
Smedearbejde udført af min søde (og dygtige) kæreste.
Og 25 mm messingskruer med lige kærv og rundt hoved er skaffet og sponsoreret af min kære Far.

Og så har jeg selvfølgelig fået go hjælp af min lærer i sløjd.

- Så mangler vi bar' nogen æbler...  :P

  

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja tak, glæder mig til at prøve om det har været det værd, når det bliver æblesæson :)

      Slet