tirsdag den 21. januar 2014

Børneværelset


Line på Xo Ein Ding har lagt et indlæg op med et yndigt pigeværelse.
Åh suk! Jeg vil også lave børneværelse!

- så det har jeg gjort (på computeren).
Noget rigtigt selvgjort er der ikke på denne tegning, det er hvis mest ferm living.


Men det rigtige børneværelse bliver selvgjort - helt fra bunden!

Med møbler og tegninger og stof og strik.
Jeg trængte bar' til lidt inspiration, for i øjeblikket har jeg 6 uger til termin, men lokaliteten, der skal udgøre værelse ser sådan her ud :
 
Så jeg må nøjes med en tegning lidt endnu...

2 kommentarer:

  1. Der går alligevel også et stykke tid før du får rigtigt brug for et værelse - Så det skal I nok nå ;0)

    Men jeg kender nu godt trangen til at få det gjort...

    Og alle de sager på din collage, de måtte også meget gerne flytte herhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja heldigvis, men det er nok det der redebygger-gen, der er begyndt at stige mig til hovedet :P

      Slet