fredag den 1. november 2013

...du skal være Far!

tsk tsk.. altså nu leger vi at jeg selv havde syet de her bodyer, og slet ikk har købt dem i H&M..
Men den vordende far fik altså den her body, et par små bløde babysokker og en positiv graviditets-test i en lille gave, som min måde at fortælle han skal være far.

På den lille body har jeg blot malet med stof-tusser, og jeg er ret begejstret for det er en nem måde at gøre kedeligt tøj personligt, og så få det motiv man lige gik og forestillede sig.

Jeg har tegnet en skitse på alm. papir, og lagt den inden i bodyen,
så har jeg både den at tegne efter + tusserne ikke smitter af på rygstykket.

4 kommentarer:

  1. Mega flot tegnet! Respekt!
    - også for at kunne holde det hemmeligt indtil du fik handlet til far!

    Camilla

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare SMART!
    Du er da rigtig dygtig til at tegne :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Tak! Det var heller ikke nemt, faktisk havde han fødselsdag få dag inden, så da jeg kom med en pakke nægtede han først pure, at pakke den op før sin fødselsdag :P

    Ja det er nemlig tosse-smart ;)

    SvarSlet