lørdag den 16. november 2013

Ammepude

Jeg synes man nemt kan fare vild i udbuddet af ammepuder mht.  fyld og facon.
Først (impuls)købte jeg en "alm." ammepude fra Room mate - nok mest pga. af motivet med mutant-ponyerne <3

Men så kom jeg i tvivl, lavede noget research of fandt frem til jeg gerne ville have en med speltskaller som fyld.
Disse var dog ikke umiddelbart at skaffe, og næste valg blev kapok.
(Det var let tilgængeligt da jeg blot slagtede en af vores ikke-i-brug siddehynder).

Men hva' så med facon? Har research'et mig frem til at en lang udgave, der kan støtte lænden er en fordel, og med en ammepude fra Rätt Start i tankerne, og den fra Room mate på bordet, tegnede jeg mønstret på det jeg tror bliver en god ammepude.


2 kommentarer:

  1. Hvordan her du lavet mønsteret? Er det evt et du deler? Jeg har ingen at måle efter, og ingen anelse om hvor stor sådan en bør være - er total i baby nybegynder fasen. Men har hørt at den form din har skulle være den mest behagelige og vil nu helst sy selv, når jeg nu kan :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen jeg tog bar betrækket fra den "rigtige" ammepude, og lagde det på mønsterpapir, og har så tegnet rygstykket på.
      og så tilpasset hullet i midten nogenlunde efter mig ;)
      Undskyld det langsomme svar ;/

      Slet